corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Födeslsedagspresent

Publicerad 2013-02-01 10:30:00 i Allmänt,

När jag fyllde år fick jag en överraskning av Mickan. Det skulle bli en helkväll och jag fick några små ledtrådar som efter googlande och lite hjälp från Mickan listades ut. Vi skulle till Tännforsen! Jag hade aldrig varit där så det var perfekt!
 
Så på lördagen hämtade vi upp Mickans pappa och Jeanette och åkte sedan mot Tännforsen. Väl där var det mörkt och vi tog oss ner till vattenfallet. Det var hur maffigt som helst! Det är så otroligt att det liksom fryser även fast det har sådan kraft...
 
 
 
Sedan gick vi in i igloon som finns där och lyssnade på lite härlig jämtländsk country.
 
 
Efter lite musik och ännu mer häftig natur sa tog vi oss upp till huvudbygnaden. Där vankades det buffé och Micke Mojo skulle spela. Jag har inte varit så mätt på länge! Micke spelade på men vid 22.30 började vi bli lite trötta å vi åkte hemåt i mörkret.
 
 
Tack fina vän för en magisk födelsedagspresent! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela