corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Together nothing can stop us

Publicerad 2013-09-22 16:57:13 i Allmänt,

Idag har jag bara legat i soffan hela dagen. När jag tänker efter kan jag inte ens komma ihåg när jag gjorde det sist så det behövdes. Det har varit muligt ute hela dagen men nu börjar solen faktiskt kika fram, kanske blir det att ta en liten prommis sen för att i alla fall få lite frisk luft.
 
Min lägenhet börjar kännas som ett hem nu. Jag har alla möbler och nu är det bara småfixet kvar, det allra roligaste ju. Trivs faktiskt jättebra här, älskar att ha relativt nära till allt.
 
Nu ska jag ladda över mina kort på datorn, har inte gjort det sen i våras så det är dags nu! Lämnar er med en låt som en seg dag som denna får mig att vilja dansa...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela