corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Att hitta tillbaka

Publicerad 2014-10-06 21:32:54 i Allmänt,

Sakta men säkert hittar jag mig själv igen. Det är värst på morgonen. Den här helgen gjorde susen för mig. Jag har fått tillbaka lite av viljan att umgås med mina fina vänner och röra mig utanför den egna lägenheten.
 
I lördags var jag och Elin och Johanna på IKEA. Spenderade några timmar där och kom hem med lite småsaker. Som vanligt. Målet var att köpa blommor till mitt kontor på jobbet och det lyckades jag med. När vi kom hem var jag heeeelt slut och spenderade kvällen i soffan framför Sömnlös i Seattle. Det gör inte lika ont längre att se romantiska filmer.
 
Ur Skuggfångaren - Fotografiska möten 2000-2013.
 
I går var jag och mor min i Stockholm. Vi gick på Etnografiska museet och var lite kulturella. En fin utställning om Native Americans och om vad som döljer sig i museets magasin. Efter det tog vi bussen till city, käkade lite och shoppade innan vi fick sjuts av pappsen. Lite fisk till middag och sedan var jag helt slut igen. Gick och la mig 21.15 och somnade som en stock.
 
Nu har jag just kommit hem från ett löparpass på Friskis med Jennie, mamma och pappa m.fl. och nu är jag så trött att sängen kallar. Dags att borsta tänderna.
 
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela