corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Saker som gör mig glad

Publicerad 2014-10-28 22:05:40 i Allmänt,

För drygt ett år sedan skrev jag en lista om saker jag var stolt över. Nu passar det väl bra att göra det igen.
 
  • höstfärger och krispig luft
  • att springa och känna sig helt slut
  • att jag kan sova
  • tända ljus
  • sjunga högt
  • att kunna bjuda en vän på middag mitt i veckan
  • att mina fina vänner aldrig är mer än ett sms bort
  • att jag planerar en härlig resa nästa år
  • världens bästa kollegor
  • en lön som är mer än vad jag kunde tänka mig
  • Filip och Fredriks podcast
  • min fina familj
  • att jag har lärt mig så mycket om mig själv
  • att jag börjar ta mig upp från botten
  • att jag fortfarande utvecklas på jobbet
  • att jag kan skratta
  • att jag kan gråta
Nu ska jag sova, sov gott. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela