corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Marmaris 2011, del 2

Publicerad 2011-11-08 14:18:04 i Allmänt,

Sist jag berättade om Turkietresan slutade jag visst redan tredje dagen så nu kommer lite mer bilder.


Vi hade som sagt förtsa parkett vid havet den tredje dagen och jag dokumenterade min solbränna som vid denna tidpunkt var ganska obefintlig.


Dag fyra åkte vi på en heldags båttur.


Vackert!



Läbbig krabba men god :p Instruktören Bobby blev ganska kär i Mickan så vi blev VIPade hela dagen, score! ;)


Vi försökte oss på några hoppbilder på Turtle Island :)
Där vi såg en sjukt stor sköldpadda!!


På vägen hem var vi trötta och brända.


Men ut och dansa skulle vi i våra Converse...


Näst sista dagen och jag ser lite brunare ut allt.


Vi hängde vid poolen.


Den kvällen blev hård, vi var ju tvungna att dricka upp all dricka!


En av de mest sansade bilderna. Nu kör vi!


Vi träffade på några holländare som vi träffat några dagar tidigare.


Men om försvann och Jessica blev en hatt rikare.


Sista dagen åt vi lunch på hotellet.


På flygplasten redo att fara hem. Mickan fick en chokladbit som kanske var knark :o

Mellan allt detta solade vi ännu mer, dansade på nätterna, gick på marknad, åt bakpotatis med goda röra, Jessica hann med en tatuering och vi hade bara hur kul som helst.
Jag önskar nästan att det vore sommar snart så att vi kan göra det igen!


Snipp snapp snut, så var denna Marmaris-saga slut.

Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2011-11-09 09:59:19

Vi gor om det nasta sommar :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela