corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Marmaris 2011, del 1

Publicerad 2011-09-05 17:32:33 i Allmänt,

Eftersom både Jessica och Mickan har skrivit om Turkietresan så tänkte jag bjuda på lite bilder som får stå för min del av berättelsen.


Några drinkar sernare och vi var snart framme.


Glada första dagen men snart blir Mickan biten av en apa...


...som resulterade i en stelkrampsspruta och diverse piller och salvor.


Men det hindrade inte oss från att besöka bargatan på kvällen.


Fräscha tjejer hann med att dansa på podiet.


Kvällen slutade längs vattnet med Ismail, Our och gänget.


Den andra dagen undvek vi "apstranden" och solade med våra turkiska vänner.
På kvällen blev det en tequilashot och allt blev ganska suddigt.


Dagen efter var vi liiite slitna så vi tog det lugnt hela dagen.
Vi fick första-parkettstolar vid havet och en härlig utsikt över Marmaris. Hamnen med alla restauranger ligger till vänster.

Forstättning följer...

Kommentarer

Postat av: Jenny :)

Publicerad 2011-09-06 09:41:47

Ni verkar ha haft det mysigt! :) Din första och andra kommentar kom fram!! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela