corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

All for one

Publicerad 2010-09-30 15:59:19 i Allmänt,

But if you walk the footsteps of a stranger
You'll learn things you never knew you never knew...


The world, its out there waiting for me. My plans are mine from now on. For what it is worth, I can't wait to get my degree and start looking for a job. I think I atleast have to wait until January then I'm going to have the best CV and I'm going to take them by surprise. I want to experience...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela