corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

When all is said and done

Publicerad 2011-08-18 16:45:35 i Allmänt,

Näe, nu orkar jag inte skriva på engelska längre. Det blir så krångligt när det inte är det språk man tänker på för det blir inte några naturliga meningar. Säger man något på svenska som är kul fungerar det ju nästan inte att översätta.. Eller vad tycker ni?

I helgen var Noel, Olle och Bella här. På lördagen firade vi Bella och på söndagen var vi på besök hos Ulla i Katrineholm.


Superduper fin tavla som Bella fick i present av Kicki.

På lördagkvällen hade vi kräftskiva hos Jessica. Jag åt mest räkor, kände inte för kräftor tyvärr :/



Nu ska jag göra mig iordning för mitt sista jobbpass innan en veckas ledighet. Imorgon åker vi!!! :D

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2011-08-18 17:49:14

När jag läste din gamla blogg häromdan så tänkte jag på attt det blir mer inlevelse med svenska, så jag tycker det blir sketabra :D Kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela