corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

One day in your life

Publicerad 2011-05-23 11:52:53 i Allmänt,

Its 25 hours until my thesis has to be handed in.I can't wait for it to be over!!! And I feel as good as ready. Now only some small things has to be added, like references and stuff. I would have been done by now if it weren't for the evil formalities. And of course I have to write the summary aswell.

So I think its time to start now.
Auf Wiedersehen!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-05-23 20:00:27

Du är så duktig Elin!! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela