corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

All I want

Publicerad 2011-11-26 17:07:17 i Allmänt,

Idag har jag och syster bakat både lussebullar och pepparkakor. Vi lyssnade på julmusik men ändå är det lite svårt att komma i stämmning, snön och kylan fattas. Nu är det så mörkt ute att den vita snön behövs för att lysa upp lite. När julmusiken tog slut var det dags att lyssna och sjunga med till lite Chess.

Min favvo är ju helt klart lussebullar, jag bara älskar dem!
Socker ska det vara på, mycket socker!



Mamma och Nelly är mer pepparkakstjejer.



Nu ska jag kila iväg till jobbet.
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela