corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Living is easy

Publicerad 2011-11-23 23:00:01 i Allmänt,

Åh, vilken låååång dag det var idag. Klev upp innan 7 för att hinna till jobbet, jobbade ett ganska stressigt pass och begav mig sedan in till stan för att plugga lite innan jag skulle bege mig till Hallwylska palatset för lite skola. Vi fick vara med om en dramatiserad visning. Asså, hur bra var det inte?!?! Det är så man lär sig! Jag går gärna fler gånger, någon som vill hänga på? Just nu visar de en som heter Jul i palatset, mysigt!


På vägen till tåget från museet gick jag förbi Sergels Torg. Så himla fin juldekoration!

I alla fall kom jag inte hem fören vid 21 och då däckade jag i soffan framför gamla Morden i Midsomer med Barnaby, så ska det vara.

Egentligen kan jag vara uppe mycket längre ikväll för jag har sovmorgon imorgon och ska vara hos sjukgymnsten 13.30. På tal om sjukgymnasten så går det toppen, jag känner redan att jag har fått mer muskler i knät och benen. Imorgon får jag kanske reda på mitt röntgenresultat, förhoppningsvis är inte korsbandet pajk *håller tummarna*. Men hur som helst, jag är nog för trött för att ägna mycket mer tid i vaket tillstånd så jag ska läsa lite om Napoleons framfart i Ryssland innan jag släcker.

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela