corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Sweeter

Publicerad 2011-11-25 14:18:38 i Allmänt,

Igår var jag hos sjukgymnasten. Som vanligt anmälde jag mig i receptionen. Efter jag hade lämnat personnummer frågade kvinnan i kassan lite försynt:
- Är det luciakandidaten?
- Eh, nej, det är min syster...

För några veckor sedan var jag och mamma påväg till bussen. En granne är ute och tvättar bilen.
- Jag röstade på dig idag!
- Hehe, nej men du röstade nog på min syster...

Jag och mamma satt och fikade. Vi träffade en gammal bekant.
- Är det du som är ihop med Markus?
- Nej, det är min syster...

Asså, jag visste att vi var lika men att det inte går att se skillnad på oss?
Hur ska vi nu utnyttja detta?! :p



Och så kan jag ju passa på att säga att min syster är Luciakandidat i Nynäshamn och vi vill ju gärna att hon blir Lucia så smsrösta gärna: NHP LUCIA 3 till 72001.

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2011-11-27 17:58:35

Jag har röstat! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela