corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Drops of Jupiter

Publicerad 2012-04-24 17:52:05 i Allmänt,

Nu är jag tillbaka. Jag vet att ni har saknat mig så oerhört i min frånvaro ;)
Nu bor jag på Kläppen och även om det kanske inte är världens fräschaste plats så trivs jag så otroligt bra med att bo här och äntligen ha lite folk runt mig. Man behöver inte ligga bakis och glo på TV själv och man har alltid nån att hänga med.

Jag börjar få lite smått ångest för att jag snart ska åka hem igen. Jag älskar att vara här, så är det bara. På ett sätt har jag hittat mig själv, mitt självförtroende har blivit bättre och jag trivs med mitt liv.

Nu har jag skrivit lite igen, kommer nog en roligare text snart.
Nu ska jag laga lite käk hade jag tänkt.
Cheers!

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2012-04-24 19:05:48

Nej men det är jätteskoj att läsa att du hittat dig själv bättre och att du trivs så bra! Det är så det ska vara! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela