corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

We fight their battles

Publicerad 2012-04-29 23:39:15 i Allmänt,

Det känns som en sten släppt från mitt bröst och jag är så stolt över att jag faktiskt tänke längre och såg till att lösa problemet. Nu mår jag mycket bättre. Jag hatar känslan av att tänka att någon annan tycker illa om mig och jag är glad att vi skiljs åt på det här sättet. Man ska vara rädd om de personer i sin omgivning som ger en energi!

Idag var det min sista jobbdag. Solen sken och vi hängde vid Freerideparken. Nu på kvällen var jag och Mickan och grillade med några vänner, myyys! Ansiktet bränner nu och det är dags att sova.



Snart är tiden här i Åre slut och just nu leker livet!


Kommentarer

Postat av: Jennie

Publicerad 2012-04-30 10:03:06

Åhh vad glad jag blir! Jag är stolt över dig med! =) <3 Snart är du hemma igen =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-30 15:38:59

Jäklar vad brun du har blivit Elin! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela