corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Ledig dag och fina inköp

Publicerad 2012-02-21 14:50:43 i Allmänt,

Idag är jag ledig och det har varit skönt att bara slappa. Efter ett tag blev jag dock less på det så jag tog mig ner till byn för att gå på Stadium. Behöver en "sittlapp" imorgon till jobbet så det blev en orange och sedan fyndade jag ytterligare ett underställ, sånt behövs alltid.

Jag kom också hem med ett par nya skidvantar. Mina som jag har läcker som sagt en massa och jag har faktiskt kikat lite extra på dessa ett tag så idag slog jag till.


De är så myisga och varma.

Sen var det ganska lång tid till bussen skulle gå så jag sprang in på Kicks och kom ut med en mascara. Tyvärr har jag ju blivit beroende av Lancomes mascaror och de är dyyyra men oj vad bra de är! Jag passade också på att gå in på Vero Moda. Jag tänkte bara titta lite för att få tiden att gå men vi vet ju alla hur det slutar. Blev störkär i en tröja så den fick följa med hem :)


Så himla mycket Elin att jag bara var tvungen!

Nu ska jag nog dammsuga lite tror jag.
Cheers!

Kommentarer

Postat av: Jessica,

Publicerad 2012-02-21 21:27:39

Ja det var verkligen en Elin-tröja! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela