corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Mickromat

Publicerad 2012-02-22 20:22:06 i Allmänt,

Trött jag bliiir! Kommer hem efter 10 timmars jobb utan lunch utomhus hela dagen. Är slut som attan och längtar bara att få värma min matlåda och ta det lugnt framför TVn. Men icke! Tallriken är varm så jag tappar ut pasta över hela golvet. Less som jag var och utan någon mat i kylen begav jag mig till Matboden för att införskaffa något att värma snabbt för nu börjar hungern göra sig synlig. Handlar tacogratäng och honung för min hals. Idag kom det, jag låter förfärligt! I alla fall, värmer gratängen och nej, den var inte alls god men jag var hungrig så det fick gå. Pust!



Nu ska jag äta chokladbollar och dricka té istället!
Cheers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela