corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Snö, snö, snö, snöööööööööö

Publicerad 2012-02-14 16:37:48 i Allmänt,

Idag har det,som man säger, kräksnöat här i Åre. Det var heeelt galet när jag var nere på ICA en snabbis och skulle ta mig upp till Kabin men vi kommer till det senare.

Träffade Mickan och Gustav på bussen påväg till Tege.
Vi hamnade i skogen men mina knän gjorde sig påminda så det blev lite piståkning ett tag. Vi passade på att tappa bort grabbarna och jag och Mickan åkte lite själva och ja, vi körde lite i skogen och den här gången var det heeelt underbart roligt! Jag vågade släppa på lite och även om jag ramlade in i en gran kände jag att det gick mycket bättre idag :)



Tog sedan bussen bort till Kabin för ett litet möte, passade på att fixa ett foto på mig också. Mötet gick bra, imorgon är det familjekampen i Duved och det ska bli kul. Efter det tog jag mig ner till ICA för att handla mjölk och så... Hade först tänkt ta skidorna tillbaka till Björnen meeeen det blåste och snöade helt galet! Sikten utanför Stationshuset var noll och det var en pers att gå så jag tog mig upp till Kabin för att ta bussen. Men den bussen jag skulle åka med gick sönder och vi fick vänta på en ny. Det var kaos på vägarna med lastbilar som kört av vägen.

Det är ganska skönt att ha kommit hem, men jag längtar till en ny dag i backen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela