corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Here with me

Publicerad 2012-01-12 09:25:06 i Allmänt,

Inatt sov jag länge och jag slog inte upp ögonen fören 8.30. Det behövdes kan jag lova! Idag ska jag träffa Cattis vid 11 men jag tänkte gå och fixa lite saker innan dess. Men behöver inte gå fören om mer än en timme så jag kan ta det lite lugnt. Tänkte äta en stor frukost idag eftersom jag kommer att jobba lite längre än vanligt idag och energi behövs onekligen. Idag är det en till tävling samt fackeltåg och korvgrillning innan vi ska fixa lite praktiska saker.

Idag är det min sista jobbdag för veckan, på söndag börjar jag jobba ganska mycket själv igen även om jag kommer ha hjälp av skidlärarna. Det kommer att gå bra! Ännu ett moment att vara nervös inför dock...

Cheers!

Kommentarer

Postat av: Jenny :)

Publicerad 2012-01-12 12:15:55

Tack ska du ha Elin! Så vad är det du egentligen jobbar med? inte skidlärare antar jag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela