corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

That's when we all win

Publicerad 2012-01-14 21:16:18 i Allmänt,

Det har återigen varit en mycket bra dag! Åkte till Kläppen på morgonen och mötte up Mickan och Jonas för att bege oss till Duved för att åka några åk. Det var bra idag med men vi kände i benen ganska snart. Vi for till Kläppen en snabbis innan vi for ner på byn. Mickan kom hem med ett par nya assnygga snowboardboots :D Jag kom hem med lite salva för min torra haka :p Vi köpte med oss fika på Coop och drog tillbaka till Kläppen för att fika lite god Noggerglass, Delicatobollar, bullar och svartvinbärssaft. Jag var hemma igen vid 16-tiden och jag var helt sluuut! Slappade och sov lite.

Nu har jag precis kommit hem från middag på Beefalo med Mickan, Jonas, Emma och Adam. Åt mig mätt på mozzarella sticks, nachos och ostbollar, mums!!

Jag älskar verkligen det här livet!


There is nothing like a dream to create the future... Elin känner mig!

Kommentarer

Postat av: Jenny :)

Publicerad 2012-01-15 12:26:02

Nej detta var första gången jag provade en sån shot över huvudtaget! Får testa med nypon nästa gång då :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela