corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Whats going on?!

Publicerad 2012-01-20 15:17:49 i Allmänt,

Idag är jag ledig och det är så skönt faktiskt. Jag är ledig imorgon också så då ska jag passa på att sova lite.
Gårdagen flöt på som vanligt men på kvällen kom Mickan förbi och vi åt lite mat och snackade innan vi begav oss till Kläppen för lite förfest innan vi drog vidare till Östlien. Det var en kul bilresa dit och jag och Kron vann i Beerpong. Väl där satt vi och pratade lite, blev lite fullare och träffade härliga personer och en snygg kille. Vid 12-tiden drog vi till Bygget där det var Rockkväll och Who Fighters spelade. Fast vi lyssnade inte så mycket på dem utan vi dansade mest. Gud var kul det var! Vi drog efter någon timme... Superbra kväll/natt!

Idag mår jag som jag förtjänar och jag är jäkligt sliten och trött.
Så nu ska jag fortsätta äta lite vindruvor och kolla Bridesmaides på datorn!
Cheers!

Kommentarer

Postat av: Mickan

Publicerad 2012-01-20 19:19:27

Mycket bra kväll och fantastisk film du ser på!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela