corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Att vara ledig

Publicerad 2012-03-29 11:14:14 i Allmänt,

Vad skönt det är när man är ledig två dagar i rad och liksom kan sova ut båda morgnarna. Ja, kanske inte, men man kan i alla fall ta det lugnt och behöver inte stressa upp ur sängen. Sitter nu med något så kul som räkningar men tydligen har Telias sida fått något spatt så jag sitter i telefonkö, suck!

Idag ska jag dock hjälpa till lite på en tävling så vid 13 ska jag vara på jobbet. Innan dess hade jag tänkt åka lite, det var ett tag sedan och det har kommit ny snö här i Åre. Nu vänder det! Jag blev uppriktigt glad i hjärtat när jag kikade ut genom fönstret imorse och såg att vägen var täckt av snö. Så ska det vara. Nu verkar det även som att solen kikar fram. Nu är det bara vinden som ska sluta blåsa också men det kanske är för mycket begärt? :)



Ikväll blir det Veronica Maggio på Bygget med Felicia och Filip.
Cheers på er! Du har plats 24 i turordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela