corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Var det igår jag kom hit?

Publicerad 2012-05-02 10:56:19 i Allmänt,

Sitter på ett tomt Kläppen, det är bara jag och David kvar. Jag har bara lite småsaker kvar att göra så jag tar det lite lugnt nu ett tag för avsyningen är inte fören 14 och nu är klockan 11. Jag har mycket tid på mig att dammsuga och moppa golv.



Idag blåser det helt galet här i Åre. Vaknade imorse av att det blåste in i mitt rum genom ventilen, oh, the joy :p Lite synd dock att det inte var sol idag för då kunde man tagit en paus i solen med en kopp té och bara mysa. Men det är mys att sitta inne vid datorn också och höra vinden vina i trätopparna. Vid 14 kommer Mickan att hämta mig, ska förbi kullen och kabin för att lämna in nycklar och kläder. Sen måste jag nog få i mig någon mat :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela