corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Precis där jag vill vara

Publicerad 2012-11-25 16:48:23 i Allmänt,

Dagarna flyger förbi och snart är jag i Åre igen. Fina Åre! Jag och Mickan har fått världens finaste tvåa på Torpet. Så glad och jag längtar verkligen! Bilder kommer då jag i skrivande stund sitter på centralen och väntar på tåg hem...

Helgen har ägnats åt Re-entry Orientation med några fina utbytesstudenter. Äta, fika, diskutera och en dag på stan stod på schemat. Det gick bra med tanke på att det var första gången.

Torsdagen var fantastisk! Swedish House Mafia på Friends Arena var det roligaste jag har gjort. Vi dansade konstant i två timmar, lycka.

Rysningar!
 
I torsdags var det också 9 år sedan jag opererade mig och vad passade egentligen bättre än att fira det med bästa och party?! Ibland kan jag tänka på vad jag kunde gått miste om. Att åka till Sydafrika, ta studenten, bo i Umeå, bo i Nynäshamn, bo i Åre, varit volontär, varit i Polen, England, Turkiet, Sydafrika igen. Jag tänker på hur jag under de här åren vuxit som person, träffat mina bästa vänner och tillslut hittat mig själv....

Kram på er alla! Ta hand om er!

Kommentarer

Postat av: Jessica

Publicerad 2012-11-26 23:04:51

Puss på dig Elin! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela