corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

God måndag

Publicerad 2012-10-15 17:25:27 i Allmänt,

Slänger in ett snabbt inlägg här innan jag beger mig mot jobbet. Idag regnar det och det gör att man blir så sjukt seg. Hade jag fått stanna inne hela kvällen och dricka té hade det varit en sak. Å andra sidan är det alltid segt att bege sig på kvällsjobb men men...
 
Idag hade jag först körlektion och idag gick det inte alls bra men man har väl sådana dagar antar jag. Efter det blev det sjukgymnastik och sedan for jag hemåt.
 
Helgen har varit bra. Bror och familj var som sagt här och i lördags körde jag och pappa lite och sedan förberedde vi middagen då Bellas familj kom på besök. Mumsig höstgryta och tre glas vin, har inte druckit vin på veckor så då var det extra gott! Till efterrätt gjorde jag smulpaj, sjukt gott! I söndags jobbade jag på morgonen och sedan fikade jag med Elin på Waynes. Myyys! Vi var på Coop och jag fick för mig att tona håret så det blev att jag köpte lite toning och mamma hjälpte mig på kvällen. Det blev fin färg men är nog lite ovan vid det mörka fortfarande.
 
På kvällen kollade vi på härliga O'brother where art thou? och fikade, perkfekt avslut på en härlig hösthelg!
 
Nu ska jag springa iväg, kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela