corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Ingen kanelbulle...

Publicerad 2012-10-04 15:05:00 i Allmänt,

Idag har jag lyckats ganska bra med det jag hade tänkt göra. Jag har pluggat körkortsteori som jag inte gjort på länge och det är väl det viktigaste. Nu tänkte jag packa ihop och dra ner till Friskis och Svettis. Jag tänkte prova på lite crosstrainer, så man får göra något annat än att bara cykla hela dagarna. Efter det blir det jobb nere på kiosken till 21. Mamma och pappa är borta ikväll så det blir nog bara jag och en kopp té i någon timme innan jag går och lägger mig. Någon kanelbulle har det inte blivit idag men lite malvapudding till efterrätt duger mer än väl.
 
 
Även om jag gärna skulle jobba mer älskar jag att vara hemma och ha tid för att baka och laga mat på dagarna.
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela