corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Att kasta kryckorna

Publicerad 2012-09-06 16:26:09 i Allmänt,

Idag hade jag tid hos sjukgymnasten så jag tog mig ut i det fina höstvädret redan vid 9-tiden. Igår tog jag bort mina plåster och tejpen jag hade haft över såren, inte alls så läskigt som jag trodde att det skulle vara. Där det hade blött mest, och där jag trodde att det största såret fanns, hade man bara gjort ett litet hål. Ett ordentligt jack var det dock under knäskålen, på smalbenet. Det är ju med facit i hand mest logiskt eftersom det är där jag haft mest ont...
 
 
Åter till sjukgymnastiken. Det gick väldigt bra, fick utöka med lite övningar och ja, "kasta kryckorna inomhus". Skönt! Nästa vecka ska jag dit för att börja träna ordentligt. Efter det tog jag mig till kiosken för att snacka lite strunt med chefen. Sen åkte jag hem i solen, käkade lunch och somnade på soffan. Oj, det tar lite på krafterna att vara out and about.
 
Nu sitter jag här med en kopp te och mina sjukt snygga nya Nike-träningsbyxor.
Kram på er!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela