corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Best buy

Publicerad 2012-09-09 19:41:00 i Allmänt,

Sedan operationen går jag helst runt i mina träningsbyxor eller i kjol och strumpbyxor. Med ett svullet knä är det inte skönt att ha ett par tight sittande jeans och det blir för varmt med ett par mjukisbyxor.
 
För någon månad sen var familjen på Stadium. Jag blev helt kär i ett par träningsbyxor från Nike men prislappen passade inte just då. När jag för lite mer än två veckor var tillbaka för att titta efter ett par nya träningsskor såg jag byxorna igen. Eftersom jag faktiskt behövde ett par träningsbyxor och eftersom jag nu fått lön slog jag till. Och det var det bästa köpet på länge! Jag har i princip bott i dem medan jag går här hemma och skrotar. De är så himla mjuka och skönt och hur bekväma som helst!

Stadium 399:-
 
Och sen är de coola och snygga och det gör ju saken ännu bättre... Love them!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela