corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Hon vill vara du

Publicerad 2012-09-25 22:19:35 i Allmänt,

Tränat och nu sitter jag vid datorn och tar det lugnt. Idag har varit en bra dag! Har fixat en ny fin telefon, köpt nya höstskor och fixat lite i Stockholm. Och så har jag varit på återbesök hos doktorn som opererade mig och det "kunde inte se bättre ut" så han var nöjd och det är ju jag då också såklart! Skönt att allt har gått bra, nu kan jag liksom fortsätta med gott samvete...
 
 
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela