corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Ingen vanlig dag

Publicerad 2012-09-28 23:03:13 i Allmänt,

Ja, nu är jag tillbaka i vardagen igen. Imorse blev det cykling och sen stressade jag iväg till jobbet. Jobbade med chefen idag och det var faktiskt ett ganska långt pass så det gick bara bra. Imorse hann jag även med ett magprogram samt att ringa Villan och FK. Nu är allt det fixat! Frågan är bara när jag ska hinna plugga teori i den här takten?!
 
Men en helt vanlig dag är det dock inte för bästa Mickan fyller 24 år idag! Grattis underbara vän!
 
I Trosa i somras.
 
Nu ska jag snart sova, måste in till stan imorgon med min mobil (när ska jag någonsin ha tur med telefoner?!) så det är bara att ladda batterierna. Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela