corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Jobba

Publicerad 2012-09-27 23:18:14 i Allmänt,

Ja, nu har jag jobbat mitt första korta pass efter att jag blev sjukskriven (måste ringa Försäkringskassan imorgon!) och det gick jättebra! Fast det visste jag ju i och för sig att det skulle, är inte speciellt ansträngande på kiosken. Men det är lite ovant att jobba på kvällen och komma hem senare än vanligt men det kommer jag in i. Jag fick även schema för nästa vecka och jag jobbar verkligen sjukt lite så jag måste lägga på ett kol med att börja på Villan för att det ska bli några pengar för min del... Funderar på att fara bort i början på veckan när jag i alla fall inte jobbar, börjar bli så rastlös av att bara vara hemma. Och ja, jag märker ju allt här hemma så mamma och pappa börjar nog få nog snart...
 
Idag var jag hos sjukgymnasten. Det gick superbra och jag fick en ny övning som gick awesome om jag får säga det själv. Efter det blev det lunch med Mickan, Jessica och Jossan och sen fika med scones hemma hos mig. Verkar som att alla går runt med en liten, eller stor, förkylning i kroppen och min hals krasslar så jag tror att det är dags att jag sover lite så att jag kan träna imorgon.
 
Natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela