corners

Wherever the past, the present and the future takes me, this is my corner...

Slö men effektiv helg

Publicerad 2012-09-16 16:21:03 i Allmänt,

Den här helgen har gått i just det helglunk man är ute efter när man jobbar i veckorna. Vilket jag för tillfället inte gör men ändå...
 
Jag har städat en massa, rensat avlopp, hunnit med att läsa och anteckna 70 sidor i körkortsteorin, suttit ute i solen och vilat, löst melodikrysset med föräldrarna, druckit elvakaffe, målat naglarna, gjort övningar, cyklat, slöat vid TVn och ätit min favvomat. Men även fast det känns som att man inte gjort mycket flyger tiden iväg och det är snart söndag kväll och helgen närmar sig sitt slut. Jag hade tänkt att hinna med att baka något innan middagen så jag kanske gör det också. Jag är sugen på att prova något med typ topping på eller nåt... Jag får se!
 
 
Word!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Elin

Den här bloggen är jag. Den kan ibland vara fylld med känslor och tankar men är lika glad och virrig som jag kan vara. Jag älskar min familj och mina vänner, engelska böcker, olympiska spelen, fikabröd, höstlöv, att dansa, promenader, Morgonpasset i P3, ost, träna, snö, skidåkning och att sjunga i duschen. Jag ogillar hat, kapris, när mitt nagellack flagnar, att stressa, orättvisor, att hänga tvätt, människor utan respekt och fötter på tågsäten. Välkommen till mitt lilla hörn i en stor värld.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela